Caset

Vivaksen tuottama DNA-case.

oMjZrgR

Vivas tuotti yhteistyössä DNA:n kanssa DNA Appinen-casen. Artikkelin tavoite oli ohjata ihmiset DNA:n sivulle lukemaan kuinka otetaan oikeaoppinen selfie. Kampanja onnistui loistavasti, koska saimme tuottaa juuri omalle kohderyhmällemme räätälöidyn sisällön.

Uniikit katselukerrat: 15 725

oMjZrgR

Facebook jaot: 2095

Linkki artikkeliin: vivas.fi/jos-elaimet-osaisivat-ottaa-selfien-katso-17-hauskaa-kuvaa

Vivaksen tuottama Sun Smoothie Bar-case

HiUTwoW

Vivas teki artikkelin Sun Smoothie Bar nimisestä yrityksestä, joka toimii Hakaniemen ja Kaisaniemen kauppahalleissa. Ideana oli tuoda esille suomalaista yrittäjyyttä ja raaka-aineiden laatua kuvien avulla. Artikkeli kohdennettiin vain Helsingin alueelle. Artikkelin ansiosta Sun Smoothie Bar sai useita uusia asiakkaita.

Uniikit katselukerrat: 8598

Facebook jaot: 1441

Linkki artikkeliin: vivas.fi/kaksi-suomalaista-nuorta-miesta-tekee-juomia-joita-ei-kaupasta-saa

Asiakkaan tuottama TUPLA-case

3qH5aIQ

Asiakkaan tuottama TUPLA-kampanja oli menestys. Case on hyvä esimerkki hyvin tehdystä sisältömarkkinoinnista. Video on melko lyhyt ja ytimekäs, lisäksi se menee suoraan asiaan. Bonuksena laitoimme jutun taustalle TUPLAN tapetin, joka korosti videon tunnelmaa.

Uniikit katselukerrat: 24 052

Facebook-jaot: 747

Linkki artikkeliin: vivas.fi/taisteluhelikoptereita-ja-rajahdyksia-nahty-vantaalla-suomalainen-vlogaaja-kuvasi-kaiken

Asiakkaan tuottama DNA-case.

xjttkAU

Asiakkaan tuottama DNA-case toimi odotusten mukaisesti loistavasti. Video oli suunnattu keski-ikäisille naisille ja miehille, joten se sulautui loistavasti Vivaksen tavallisen sisällön kanssa. Video herätti positiivisia tunteita ja reaktioita, jonka vuoksi ihmiset jakoivat artikkelia eteenpäin.

Uniikit katselukerrat: 25 201 

Facebook-jaot: 941

Linkki Artikkeliin: vivas.fi/nainen-yllatti-miehensa-elokuvateatterissa-helsingissa