frozenlighthouse03
Meri ja talvi ovat erittäin karu yhdistelmä, mutta yhdessä ne tarjoavat upeita mahdollisuuksia hienoille valokuville.

Suurten aaltojen ja kosteuden osuessa majakoihin vesi jäätyy niihin kiinni, jonka ansiosta majakoista tulee jäälinnoja.
frozenlighthouse09 640x424 10 Beautiful Frozen Lighthouses

frozenlighthouse11 640x441 10 Beautiful Frozen Lighthouses

frozenlighthouse08 640x424 10 Beautiful Frozen Lighthouses

frozenlighthouse07 640x474 10 Beautiful Frozen Lighthouses

frozenlighthouse06 640x398 10 Beautiful Frozen Lighthouses

frozenlighthouse05 640x398 10 Beautiful Frozen Lighthouses

frozenlighthouse04 640x423 10 Beautiful Frozen Lighthouses

frozenlighthouse03 640x429 10 Beautiful Frozen Lighthouses

frozenlighthouse02 640x426 10 Beautiful Frozen Lighthouses

frozenlighthouse01 640x425 10 Beautiful Frozen Lighthouses

Harlem Shake on suosittu hip hop tanssityyli, johon kuuluu voimakas basso. Helmikuussa 2013 ihmiset alkoviat tekemään omia Harlem Shake versioita, joista on tullut todellisia nettihittejä. Harlem Shaken perusominaisuuksiin kuuluu vartalon yläosan heiluttaminen holtittoman näköisesti.

2 päivää sitten Norjan armeija teki oman hauskan Harlem Shake versionsa, joka on kerännyt jo huimat 2,7 miljoonaa katsojaa.


Laskuvarjohyppy on hurja kokemus, jonka aikana ihminen käy läpi monia eri tunnetiloja.

Tämä mies oli selvinnyt vapaapudotuksesta, mutta kaksikon leijaillessa ilmassa ammattilainen alkoi pyörittää itseään ja miestä kovaa vauhtia. Tuloksena hypyssä mukana ollut aloittelija pyörtyi, mutta palasi kuitenkin nopeasti tajuihinsa.

Joskus saatat unohtaa asioita ja sen seurauksena aamuisin saat kokea mielenkiintoisia asioita.

Tämä mies oli jättänyt vesiletkunsa ulos ja pakkanen oli iskenyt yön aikana. Tuloksena vesiletkusta oli tullut jääkone, joka puski jääpaloja.

Nissan aikoo valloittaa talven tänään käynnistyvällä #&?%! Weather –konseptilla. Kyseessä on täysin uudenlainen kampanja, jossa kuluttajat pääsevät tekemään omia säätiedotuksia Jarno ”Jarppi” Leppälän kanssa.

#&?%! Weather –kampanjan ”keskus” on Facebookissa ja Nissanin omilla internet-sivuilla, joissa kuluttajat voivat raportoida oman paikkakuntansa säästä. Duudsonien Jarno ”Jarppi” Leppälä toimii säämiehenä, jonka persoonallisesti lukemat säätiedotukset kuvataan Nissanin #&?%! Weather –studiolla. Säävideot julkaistaan Nissanin Facebook-sivulla, josta niitä voi jakaa eteenpäin. Oman #&?%! Weather -säätiedotuksen voi tehdä kuka tahansa.

“Haluamme tarjota brändilupauksemme ”Innovation and Excitement for Everyone” mukaisesti kaikille jotain uutta ja jännittävää, ja #&?%! Weather -kampanjassa tämä toteutuu varmasti. Ihmiset valittavat usein huonosta säästä Ja meidän tavoitteenamme on tehdä tällä kampanjalla huonosta säästä hauskaa ja samalla todistaa ylivoimaisuutemme crossover-autojen valmistajana”, sanoo Taina Erkkilä, Nissan Nordic Europen viestintäjohtaja.

#&?%! Weather –sivut avautuivat Facebookissa: www.facebook.com/NissanSuomi. Omia säätiedotuksia voi lähettää Nissanin omalle säämiehelle Jarpille 4.-8.2. välisenä aikana. Kaikki huipentuu Helsingissä Narinkkatorilla järjestettävään kaksipäiväiseen tapahtumaan 8.-9.2.2013.