Nainen videoi elämäänsä koiransa kanssa huvittavalla tavalla. Peanut-niminen labradorinnoutaja ei nimittäin päästä omistajaansa mihinkään ilman valvovaa katsetta.

Video on ihana osoitus siitä, kuinka paljon koirat välittävät omistajistaan, sillä olisi kamalaa, jos koira ei näkisi, kun sen omistajalle tapahtuisi jotain.

Source: Labrador stalks owner’s every single move by peanutthelab on Rumble

Jokainen meistä on joskus tarvinnut unikaveria, joka silittää tai hipsuttaa niin kauan, kunnes nukahdamme. Tämä vauva on onnekas, sillä hänellä on ystävä, joka pitää huolta nukuttamisesta.

Videolla vauva alkaa itkemään, jonka jälkeen kissa painaa käpälänsä vauvan päätä vasten. Tämän seurauksena vauva rauhoittuu ja vaipuu untenmaille.

Amira Willighagenin kaltaisia ihmisiä on varmasti vain noin yksi miljoonasta. 7-vuotiaana oopperaa opettelemaan alkanut Amira omaa käsittämättömän kauniin ja hienon äänen.

Tyttö on vasta 10-vuotias ja tällä videolla hän esiintyy tuhansille ihmisille, jotka kirjaimellisesti liikuttuvat kyyneliin esityksen aikana.

Erikas Plucas oli juuri tullut töistä kotiin, kun hän huomasi portin luona henkihieverissä hirven vasan. Hirvi oli erittäin huonossa kunnossa ja kuolemaisillaan, mutta onneksi mies päätti auttaa eläintä. Eläinviranomaiset sanoivat, että eläin ei tulisi selviämään yksin luonnossa.

Erikas päätti tämän seurauksena adoptoida hirven, joka sai nimekseen “Emma.” Videolla pääset näkemään, millainen Emman kesä oli tänä vuonna.

Vuoden pimeinä aikoina harvoilla meistä on jatkuvasti mieli katossa. Tässä 10 pientä, mutta merkityksellistä matalan kynnyksen asiaa, joilla kohottaa mielialaa.

1. Harrasta liikuntaa

On tieteellisesti todistettu, että jo pienellä määrällä liikuntaa on vaikutus mielialaan. Jo seitsemän minuutin liikuntasuoritus päivittäin voi auttaa masennukseen.

 

2. Nuku

Riittävän unen saaminen on kriittistä onnellisuuden saavuttamiseksi. Tutkimusten mukaan ihmillä jotka nukkuvat liian vähän on vaikeuksia muistaa positiivisia asioita. Eräässä tutkimuksessa yliopisto-opiskelijoille, jotka kärsivät univajaasta annettiin kaksi listaa, yhdellä negatiivisia sanoja kuten syöpä, ja toisella positiivisia, kuten auringopaiste. Ilmeni, että he muistivat keskimäärin 81% negatiivisista sanoista, mutta vain 31 prosenttia positiivisista.

 

3. Muuta

Ainakin lähemmäs töitä. Kahden sveitsiläisen taloustutkijan mukaan pitkät työmatkat vaikuttavat negatiivisesti mielialaan.

 

4. Harrasta sosiaalista kanssakäymistä, vaikka et haluaisikaan

Tutkimusten mukaan sosiaaliset suhteet vaikuttavat mielialaan, jopa enemmän, kuin taloudellinen tilanne.

 

5. Anna enemmän

Keskimäärin kahden tunnin käyttäminen muiden auttamiseen viikossa on Pennsylvanialaisen professori Martin Seligmanin todella hyödyllistä oman hyvinvoinnin edistämiseksi.

 

6. Pakota itsesi hymyilemään

Jopa tekohymy nostattaa mielialaa jonkin verran! Itsensä altistaminen positiivisille ajatuksille on myös aina hyvä idea.

 

7. Suunnittele matkaa vaikka et edes lähtisi sille

On todettu, että matkustamisessa eniten onnen tunteita aiheuttaa suunnitteluvaihe, joten suunnittele matkoja, vaikka ne eivät syystä tai toisesta sillä hetkellä voisikaan toteutua.

 

8. Ole kiitollinen

Ihmiset, jotka joka päivä listaavat asiat joista ovat kiitollisia, ovat onnellisempia tutkimusten mukaan.

 

9. Hanki kissa tai koira

On todistettu, että kissa- tai koiranomistajat ovat terveempiä, onnellisempia ja fiksumpia. Karvaiset ystävät vähentävät stressiä ja alentavat verenpainetta.

 

Lähde: Newsner